fredag 11. januar 2013

UKE 2

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN !

Håper alle har hatt en trivelig jul og er klar til å ta fatt på det nye året.

Vi starter året med innkjøring på to søte små som har begynt hos oss på Dovregubben. mye av den første tiden har gått til å bli kjent med hverandre, både store og små.
vi får dessverre ikke lastet opp bilder denne uken. heller ikke ukens tegn/sang.
her kommer et lite dikt dere kan kose dere med i stedet.
GOD HELG !






Kom, vesle hvite snøfnugg,
og sett deg på min panne.
Fortell om alle stjernene
som seiler over landet.
Kom, vesle hvite snøfnugg
og hils på mine hender.
Fortell meg hvor du kommer fra,
og hvor din reise ender.

Kom, alle hvite snøfnugg,
kom ned, kom ned på bakken,
så kan jeg gi min storebror
en snøball midt i nakken.

-Halvdan Rasmussen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar